Suit up and be awesome!
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 I left my heart in Tokyo !
Yhyy. Oon käynyt viimepäivinä hulluna kuvia lävitse, poistanut kaikki huonot kuvat Japanin reissusta yms. Ja mulla on varmaan 10 kansiota kuvia täynnä odottamassa jonkinlaista tekstiä tai että edes jaksaisin laittaa niitä tänne. Missä vika hei?

Kerron nopean summauksen kaikesta mitä oon tehnyt / mitä on meneillään.

- Aloitin paremman ruokavalion seuraamisen ja yritän jättää kaikkia limuja pois ja saada kropan ihan oikeasti täydelliseen kuntoon. Käyn yhdessä liikuntakeskuksessa pyörimässä välillä, ostan varmaan kohta sen 24kk kanta-asiakas kortin. Eli masuheruja on luvassa, kiroan itseni jo nyt. Kun projekti on lopuillaan niin tulee se kuuluisa before / after kuvasarja !

-Olen siistinyt vaatekaapin parempaan kuntoon, eli kaikki rumat ja vääräntyyliset vaatteet veke. Ebay ja rakuten on ollut tosi paljon apuna tässä mun tyylinmuutos projektissa, oon niin vihainen itselleni etten kehdannut joskus lol pihtiputaalla asuessani pukeutua just siihen tyyliin mistä tykkään. :----D Eli kuro gyaru on se täydellinen päämäärä!

-Ja kuro gyarusta päästäänkin siihen että olen tilaillut peruukkeja, piilareita ja kaikkia välttämättömyyksiä. Oon lukenut niin paljon arvosteluja eri ruskettavista tuotteista ja meikeistä että siihen pelkästään on mennyt jo monta kuukautta. Onneksi on muutenkin isoja laatikoita täynnä meikkejä ja peruukkeja entuudestaan.

Oon tietty aina rakastanut ja seurannut tiettyjä pukeutumistyylejä, en vaan oo koskaan saanut sitä viimeistä vaihetta suoritettua eli juuri näitä yllä mainittuja juttuja. Sanon suoraan että inhoan himegyarua. Ja se lempparityyli mihin ihastuin jo joskus ala- yläasteella oli ganguro.

Onneks sentään jätän suoraan kaikki testailuvaiheet pois muiden näkyviltä, eli oon vaan sutinut naamaani jo varmaan vuosia salaa kämpällä. HÄhää.


 Ei ole ollut järkeä tehdä mitään shoppailupäivityksiä koska en ole itsekään pysynyt niiden perässä millään fug.

Mutta laitan tähän heti perään toisen päivityksen pelkästään täynnä kuvia niin saatte sitten itse arvella oonko valmis vai en. /ohdog


Tunnisteet: , ,

"I left my heart in Tokyo !" was Posted On: 12/02/2012 @15:07 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ